ابلاغ وام ۲۴۰ میلیونی مسکن از امروز
نوشته شده توسط : مجله دلتا
از صبح روز شنبه ۱۴ دی‌ماه، آئین‌نامه وام خرید مسکن با ارقام جدید به شعب بانک عامل ابلاغ شده و قابل دریافت است.
اوراق وام مسکن

براساس آئین‌نامه وام خرید مسکن، متقاضیان متاهل و مجرد تهرانی برای دریافت وام ۲۴۰ میلیون تومانی لازم است به ترتیب، به خرید ۴۸۰ و ۲۸۰ برگه وام مسکن (اوراق حق تقدم) اقدام کنند.

به گزارش مجله دلتا این تسهیلات که برای مجردها و متاهلان تهرانی به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان است، قابل ترکیب با تسهیلات جعاله مسکن بوده و براساس مصوبه جدید، متقاضیان مجرد و زوج‌های تهرانی می‌توانند مجموعاً ۱۴۰ و ۲۴۰ میلیون تومان وام خرید یا ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن دریافت کنند.

همچنین متقاضیان مجرد و متاهل ساکن مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر نیز می‌توانند به ترتیب ۸۰ و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن قابل ترکیب با وام جعاله ۴۰ میلیون تومانی دریافت کرده و مجموعاً ۱۲۰ و ۲۰۰ میلیون تومان وام مسکن از محل اوراق تسهیلات دریافت کنند.

مجردها و متاهلان ساکن سایر مناطق شهری نیز در جدیدترین ارقام تسهیلات خرید مسکن می‌توانند به ترتیب ۶۰ و ۱۲۰ میلیون تومان وام و با ترکیب وام جعاله، ۱۰۰ و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید یا ساخت مسکن از محل اوراق حق تقدم دریافت کنند.

نرخ سود این تسهیلات ۱۷.۵ درصد با بازپرداخت حداکثر ۱۲ ساله و نرخ سود تسهیلات جعاله نیز ۱۸ درصد با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله است.

پرداخت وام مسکن مجردها در تهران: ۲.۶۸ میلیون 

متقاضیان مجرد تهرانی می‌بایست ماهانه یک میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳۷ تومان بابت وام جعاله مسکن و یک میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۸۷ تومان بابت تسهیلات خرید بپردازند که مجموعاً باید ۲ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۱۲۴ تومان هرماه بازپرداخت کنند.

پرداخت وام مسکن متاهلان در تهران: ۴.۳۴ میلیون

همچنین زوج‌های تهرانی برای تسهیلات جعاله مسکن یک میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳۷ تومان و برای وام خرید مسکن نیز ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۷۴ تومان و در مجموع، ۴ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان در هر ماه باید به بانک مسکن بازپرداخت کنند.





:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: